tisdag 19 januari 2010

Tuva sjuk!!

Igår var det dax för andra svin vaccinet. Jag fick hämta Tuva tidigare i skolan för hon kände sig inte riktigt bra. Min bror fyllde år så vi åkte dit en stund trots att Tuva inte kände sig hundra.
De var inte länge vi fick va där Carolina blev jätte allergisk och Tuva blev bara sämre o sämre.
Men tack ändå bror för god tårta och bulle, och för att inte tala om gott sällskap.
Helena ,Peter och barnen var också där.
Sen på kvällen, natten så tror jag att jag låg brevid en kamin, Tuva hade jätte hög feber stackarn. Så idag blev det till att vara hemma halva dagen, sen fick Tuva gå till mormor resten. Hon känner sig inte hundra ännu så det blir till att stanna hemma en dag till.

Ha nu en bra onsdagskväll mina vänner. Nu ska vi strax se mästarnas mästare.
Kram på er.....

2 kommentarer:

  1. Stackars er, inte rikgtigt eran kväll. Jrya på er. Kram

    SvaraRadera
  2. Nej vad tråkigt - hoppas Tuva kryar på sig snart och att det bara är vaccinet som spökar... P.S. Löfbergs lokal är jättemysig och perfekt för kalas, men kall som attans (källarlokal), det är alltid till att tända 50 värmeljus innan man kan ta av jackan ;-) Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad