måndag 21 februari 2011

Näsdoktorn!!

Idag har jag vart hos näsdoktorn. Han har kollat så att allt står rätt till där inne.
Jag är lite tät i slemhinnorna allt som oftast, men det såg bra ut för övrigt i näsan :-).
Fick kortison puffar att ta. Sen fick jag göra pricktest ,och ta blodprov, så får vi se om jag är allergisk emot nåt.



I eftermiddag har jag vart med Henke på privata ärenden.
Kan inte berätta om det här.
Nu ska jag gå och göra pastasallad till Tuva att ha med sig imorgon på skridskoåkningen.
Ha en bra kväll, själv ska jag kolla Big brother senare om jag orkar vara vaken.
Karm era goingar

13 kommentarer:

  1. Känner igen de där med nästäppa, de har jag titt som tätt och är allergisk också men inte mot hund :)
    Fick du inte svar på pricktestet på en gång?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att du inte är allergisk

    SvaraRadera
  3. lider av samma här, fick åxå kortison, men kan inte direkt säga att det hjälper, men hoppas det hjälper dig fort :)
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  4. Nu har jag läst ikapp mig här också, skönt att vara tillbaks i gamla rutiner igen :-)

    Skönt att allt stod rätt till i snoken, jag proppade den full med kortison i fjällen - hade bihåleinflammation...

    Kram på er alla era sötisar!

    SvaraRadera
  5. Också tät i näsan lite då och då men är inte allergisk. Jag tror mer det beror på åldern, slemhinnorna blir lite torra och sköra. Brukar köpa näsolja att spraya men men det är ju inte avsvällande. Skönt att allt stod bra till i din näsa.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Mina tankar har varit med idag.

    Hoppas att du inte är allergiskt mot något. Skönt att du fick hjälp.

    Petra

    SvaraRadera
  7. Hoppas verkligen att du inte har blivit allergisk mot något det e så jobbigt.
    Håller tummarna
    KRam

    SvaraRadera
  8. kikar in och önskar god morron :)

    SvaraRadera
  9. Jag hade med typ rinnsnuva, hemsk rinnsnuva ska tilläggas... och va hos näsdoktorn efter många om och men... fick massor med allergi medeviner först men det visade sig att jag har "knutor" (ofarliga) bak i näsan, och när de spricker så får jag rinnsnuva! Nu går jag på cortison och det håller dem i schack :P Inte kul att äta men hjälper det är det kanon ju :)
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas och håller tummen att du "bara" är tät i näsans slemhinnor och att det inte är allergi.
    krya på dig
    kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas allt är bra med dig :) Kram på dig

    SvaraRadera
  12. Skönt att veta att det står "rätt till"
    därinne!! Har alltid undrat.... ;-))))
    Hoppas det andra gick bra.
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Kan vara allergi, både ja o mita har det ja har mot alla kvalstersorter märks om jag sovit är alltid snorig efter en natt i sängen. Kanske ärftligt med allergi
    kusin mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad