lördag 12 mars 2011

Tittut!!

Tittut!!
Denna veckan har gått fort, har inte haft tid att blogga. Henke blev fälld på innebandy matchen i söndags och har skadat sig. Han sitter i soffan med dator i knät och tv'n på dygnet runt. Det är faktiskt synd om honom, han har såååå ont så ont. Med narkotikum i kroppen så har han sovit en hel del, sittande förstås. Men nu har det gått en vecka och han är inte bättre så vi får väl se om det vänder snart. Glömde säga att han har röntgat sig och det är inga skelettskador.

Såg nån på Let's Dance igår?? Va hade Jessica Almenäs på sig?? Det var det gräsligaste jag sett på länge, ursäkta mig.

Två oranga toner, näääää fy.

Ikväll blir det Melissen, det är alltid kul.
Carolina och Mikael och lilla mamsen kommer hit och kollar.
Ha en bra afton vänner.
Tjingeling

6 kommentarer:

  1. Blev nästan lite orolig där ett tag att du slutat med bloggandet :) Hoppas du får en trevlig lördag. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Kul att du är på igen :-) Jag tyckte Almenäs såg ut som en tant igår...

    Här har vi haft barnkalas så nu pustar vi och väntar med spänning på Melodifestivalen. Hälsa familjen och hoppas Henke blir bättre snart.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Stackars maken! Hoppas han snart är bättre!
    Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  4. Skönt och se att du är tillbaka, men stackars din man, hoppas han blir bättre snart.
    Ha en bra kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jag reagerade på exakt samma sätt när jag såg Lets Dance igår. Skönt att jag inte var ensam om det.

    Oj stackars maken! Hoppas att han kryar på sig!

    SvaraRadera
  6. Sen när kallade man melodifestivalen för Mellisen??!:)
    Det var iaf en Myspysig kväll!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad