måndag 9 november 2009

Pappa Henke kommer hem :-)

Jag har inte bloggat på några dagar nu, har vart lite hängig. De började i fredags på jobbet jag frös hela dan och ont i kroppen. När jag kom hem hade ja feber, fyyyyy va jobbigt.
Vi hade lovat att passa Elvira också, de som alltid är så roligt kändes väl sådär när man frös som en hund själv, och skulle va tvungen att gå ut. Tack mina underbara barn för att ni åtog er detta på fre och lör.

Lördagen var jag halvdann tog det bara lugnt och sov en del på dagen. Hela kvällen var det tv tittande som gällde liggande i soffan, med familjen runt mig.

Söndag gick jag och Tuva ut på en lugn promenad med Elvira. Skönt att få lite luft.
På e.m hämtade jag och Tuva mamma, vi åkte till pappa 'Sigges' grav och tände ljus de var så fint där uppe på Kvastekulla. Konstig fars dag är så van att åka ner till mamma och fika och fira far, saknar dej så otroligt mycke käre far
Sedan tog jag de lugnt restan av kvällen. Vi kollade faktiskt på en julfilm, jätte mysigt, de gäller att få upp en stämning i tid ;-)
Kram på er

Bästisarna
Visst e dom söta

2 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre nu. Idag är jag hemma med Ebba, tror nog hon egentligen bara behövde sova ut lite men ville inte chansa. Kramisar

    SvaraRadera
  2. anonym sa

    Oj så grå lilla Elvira har blivit,
    Nala ser ungefär lika dan ut.
    Dom hänger med dom gammla damerna.
    Nu är de snart dax för vår efterlängtade resa,
    skall bli sååå trevligt.
    Vi ses i morgon
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad