lördag 21 november 2009

Vaccinering

Torsdagen jobbade jag förmiddag istället för kväll. Skönt kändes som jag var ledig hela dagen.


Igår fredag var det dax för vaccinering för Tuva i skolan. Vi föräldrar fick inte vara med, men det klarade hon galant. Men jätte ont i armen hela kvällen hade hon, stackarn.
Idol kollade vi på som vanligt, nu tycker jag det är jätte svårt att ha en favorit. Jag tycker Tove, Kalle och Erik är jätte bra allihop. Va tycker ni????
Idag lördag har Tuva fortfarande ont i armen. Och lite trött med lite feber, så idag blir det till att ta de lilla lugna. Jag har jobbat en stund idag. Börjar känna av lite julstress, då tänker jag på julklappar :p. Ikväll blir det väl antagligen Robinsson Karibien.
Kom just på att vi ska nog baka nåt smarrigt till kvällen :-)
Ha en trevlig lördagskväll......

1 kommentar:

  1. Tuva får krya på sig, förstår hur hon känner...
    Men bakelser sitter aldrig fel :D
    Ha en trevlig lördags kväll.
    Puss på er !!
    Från Ida.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad