lördag 6 mars 2010

Katastrof !!!!!

Nån mer än mig som tyckte att Let's Dance igår var en katastrof??
Jag tycker att Willy ska hoppa av självmant, så att Sauk kan få behålla sin självklara plats!! så det så..
Nu har min lille man kommit hem. Just nu ligger han och sover på soffan :-)
Det är hårt att vara hemifrån, speciellt när Polackerna super en under bordet ;-)
Ja ikväll blir det ju andra chansen, får se om man blir nöjd med den.
Snart kommer våran goa Elvira, vi ska ha henne tills på måndag kväll:-)
Ha nu en skön kväll

Elvira

2 kommentarer:

  1. Vovvisen ser lite gammal ut med de underbart gråa håren vid nosen.

    Visst är det skitråkigt med Sauk. Han och Galli var mina favoriter.

    Ha en skön kväll och väck gubben. Självförvållat och han gått ge dig en god massage. Bamsekramis

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha Henke hemma igen kan jag tänka mig. Sover han nu så är han ju pigg till ikväll och kan ta hand om dig, hehe.

    Let's Dance var skit, jag gillade Sauk men inte Malin... Willy har aldrig kunnat dansa, förstår inte hur folk kan rösta kvar honom.

    Hoppas inte Tuva får svårt att slita sig från Elvira imorgon, gobiten. Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad