måndag 15 mars 2010

SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår blev det inget bloggande, semesterdag;-).
Det var ju så underbart väder och vi var ute och tog en långpromenad, jag och min man.
Tuva hade en kompis här hela dagen.
Till middag serverades hemma gjorda kamben med honung, klyftpotatis och tzatsiki. Jätte gott var det.
Idag har jag städat, fick sån energi av solen. Det är inte klokt vad vädret påverkar en.


Så här glad är jag idag;-)!!!!!!!!
Nu ska jag nog gå ut en stund.
Tjingeling

5 kommentarer:

  1. Hej där! Du ser så fräsch och pigg ut!

    Vilken underbar dag ni måste ha fått igår.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med sol! Man får så mycket energi och du ser ju helfräch och pigg ut precis som petra skrev!

    Vill du så besök gärna min andra blogg också...
    http://egosnack.blogspot.com

    Soliga kramar Heleena

    SvaraRadera
  3. Ja, fotboll är en stor del i mitt liv. Hade nog haft lite svårt att leva utan det ;) Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  4. Så snygg och fräsch du var då... Skönt att fått röja undan lite, solen är bra till allt möjligt - enda nackdelen är att man blir väldigt medveten om de smutsiga fönstren, hrm! Ha en mysig kväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha kolla skillnaden på färg i ansiktet och på bröstet! :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad