lördag 24 april 2010

Kalas!!

Idag har jag bara jobbat en liten stund, sen har jag och Carolina suttit i hamocken 1 timme o solat. Känner allt att det bränner lite i fejset. Tuva hade en övernattnings kompis som hon lekte med. Kl 3 var det dax för kalas hos min käre bror, Pontus fyller 17 år imorgon men det var kalas idag. Imorgon ska nämligen jag ,Mikael och pontus gå en handledarutbilning för körkort.
Så nu ska man agera körskolelärare igen, akta er ;-).

Dom här fina blommorna kom min man hem med igår. Tack älskling, puss på dig.

Här ser vi våran goa Pontus 17 bast.

Igår fick Carolina och Mikael hem sitt hyreskontrakt, dom har fått en lägenhet.
1 november är det dax, en splirrans ny hyresrätt. 2 rum och kök med öppen planlösning i Partille centrum, Galaxen heter det. Tvättmaskin och torktumlare ingår :-)
På måndag ska dom gå ner och välja tapeter :-)
Fattar ni va härligt för dom, och bedrövligt för mig ;-)
Men det ska bli himla skoj måste jag säga. Tänk att få bli bjuden på middag :-).

Nu ska jag nog gå och vara lite social med familjen.
Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Goa Pontus, bara ett år äldre än min dotter....

    Snart dags för handledarutbildning för min del också....WIII hur ska det gå? Övningsköra med dottern, hemska tanke ;)


    Trevlig kväll...Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Fina blommor Henke kom hem med! Kan du kanske be att han lär Claes detta!?

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad