tisdag 27 oktober 2009

Alingsås

Måndag morgon startade med huvudvärk, pust. Tuva började morgonen med, när ska vi åka??
Vi skulle nämligen åka till våra fd grannar fam Ranieli i Alingsås. Tuva har längtat så efter sina kompisar Ebba och Frida. Vi anlände till dom 11.00. Ett kärt besök som innefattade både lunch och titt på deras nya tomt. Barnen lekte och hade det mysigt jag och Linda hade massor att uppdatera. Det var en väldigt fin tomt och lgh var toppen tyckte jag, ni kommer att få de hur bra som helst där Linda.Tack för en trevlig dag, trots mitt huvud och otrevliga gäspningar.
När vi kom hem vid halv 5 tiden blev det sängen för mig migränen var inte att leka med.....

Idag har jag jobbat som vanligt, och Tuva har varit hos mormor. Efter jobbet så var jag och Tuva och inhandlade en halloween dräkt till partyt hos Tyra på fredag.
Nu blir det plastikkirurgerna.
Natti natti

Linda,Frida,Tuva och Ebba

3 kommentarer:

  1. Hej! det var jätte roligt i Alingsås. Det ska bli kul att träffa Ebba och Frida igen. Massa pussar och kramar från Tuvi. :)

    SvaraRadera
  2. Tjejerna tyckte det var kul att du kom Tuva, de hade också längtat! Själv tyckte jag det var jättetrevligt med lite vuxet sällskap Marie. Vi ser fram emot att ses snart igen. Ha det så bra! Kramisar

    SvaraRadera
  3. Låter som ni hade en mysig dag med familjen Spagetti :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad