torsdag 15 oktober 2009

Extensions!!

Idag har jag vart ledig på dagen, började inte jobba förrän kl 5.
Med mig på jobbet idag var Carolina:) trevligt värre. Vi hade min kompis Sussanne där och gjorde extensions på henne. Carolina är grym på att sätta i såna. Eller va tycker du Sussanne??
Sussanne hade med sig sin pojkvän Peder som var en mycket trevlig ung man ;-)
Nu sitter jag här igen med tekoppen i högsta hugg, och bloggar;-)
En ny bok har det också blivit idag, och den var till Tuva. Det var en Sigge bok, hon älskar hästar.
Nä nu väntar bingen på mig;) Natti natti

Tuvas nya bok

3 kommentarer:

  1. ni e fan grymmast i världen:))) känner mej på nyttfödd!!! sen blir man ju på så satans gott humör när man e hos dej hjärtat!!! den unge mannen hälsar;))han tyckte ni va störtsköna! pusspuss<3<3<3

    SvaraRadera
  2. vill tacka för ert tålamod med Susann´s trassel;) och ser fram emot illustrerad vetenskap -05 =)) och mina vår slingor;) jag återkommer om tid.... =) Och ni e såå välkommna till Örebrooo =))) kram kram

    SvaraRadera
  3. Herre gud Örebroo nästa säger jag bara:)
    Ja de va en himla trevlig kväll på salongen, trotts trassel:P
    Hoppas att du hade en fortsatt trevlig kväll i den otroligt rymliga soffan:) haha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad