torsdag 8 oktober 2009

Kalaset

Idag har det varit ett litet kalas, Henke är ju inte hemma så vi tog det väldigt familjärt och lugnt
Mormor hade gjort en stor gryta kallops, mummmmms, tack mamma du e bäst.
Sen hade jag bakat en marängtårta med hallon, blåbär och grädde emellan, den va riktigt smarrig, om jag får säga det själv. Sen senare på kvällen så spelade vi Nintendo wii bowling allihop, mormor va riktigt duktig nybörjare. Men vann gjorde lilla Tuva, bravo gumman.
Resten av kalasandet får vi ta i stockholm i helgen.
Natti natti


" La Liga"

2 kommentarer:

  1. Svettigt värre ser jag, sitter här och dreglar över Mikael (ta inte illa upp Carro, ni är så fina ihop). Mysigt kalas, precis i min stil. Ha en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Ah svettigt var det;)
    Jaså du sitter och dreglar över Mikael, men vem gör inte det:P
    Men Linda om du vill så kan vi dela, jag delar gärna med mig:) Haha..

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad