söndag 21 februari 2010

Chocolat

Dagen började med en god frukost, sen var det till att skotta, skotta och skotta. Fick med Carolina, Tuva och t.o.m Mikael. Härligt med teamwork.
Sedan var det till att frosta av frysen,skönt att få det gjort nu när man kan ställa ut allting.
Fläskfile med vitlöksost i och bacon runt om, med klyftpotatis. Det var superbt!!.
Nu ikväll bakade jag och tjejerna marängtårta med grädde och hallon och blåbär emellan.
En sån massa kalorier, men det var jag värd efter allt skottande ;-)
Sedan blev det tårta och film, Chocolat. En sån underbar film, har sett den förut men vad spelar det för roll. Säger bara Johnny Depp mmmmmm ;-)
Ha en skön natt

Underbar kvällsmat

Altanen, mycke snö eller?

Tomteluvan syns bara

Carolina och Tuva på tomten

3 kommentarer:

  1. T.o.m Mikael, ja verkligen t.o.m HAHA:)
    Det har varit en riktigt häärlig dag, med både kreativitet och myspys, och ÄNTLIGEN fick Carolina ta del av en häärlig dag med familjen!..
    NattiNatti, Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. älskar marängtårta och jisses så mycket snö!

    Själv är jag riktigt trött på snön och kylan :(

    Trevlig dag i vinter kylan!

    SvaraRadera
  3. Visst är han en gojting. Se mitt tidigare inlägg som jag gjorde idag om honom. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad