onsdag 17 februari 2010

Twilight

Idag jobbade jag bara till kl 15.00, skönt just av chefen;-))
Tuva och jag har flanerat på Allum i eftermiddag, det var riktigt mysigt bara hon och jag.
Vi fick slipat hennes nya skridskor, så vi kan åka på lördag. Sen fick Tuva ett par nya rosa tajta jeans, ett par lite blanka leggings från Gina Tricot storlek xs, snacka om att vara stollt när man kan handla där;-)
Efter det gick vi till Ica och vad hittade vi där?? jo Twilight filmen som mamman inte har sett ännu, Tuva har redan sett den med Henke när jag jobbade men hon backar inte för att se den en gång till. Så fram med värmeljusen och popcornen så blir det filmkväll.
Tjing på er.



Tuvas nya kläder, kommer bild med dom på en annan gång
hon orkade inte prova mer ;-)

5 kommentarer:

  1. Hej! Det var trevligt att se er ida :) Kramkram

    SvaraRadera
  2. Mycket vårkänsla i de jeansen, härligt :-) Jag har inte heller sett filmerna, eller läst böckerna men är rätt nyfiken på dem. Hoppas ni haft en mysig kväll hittills. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, LÖVE Twilight.

    Superfina jeans.

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt.
    Vilka fina kläder Tuva har fått. Är hon nöjd.
    Ni får ha det så bra så får vi höras :)
    Massor av kramar från Kusin Ida.

    SvaraRadera
  5. Ja men gud såå himla mysigt att det BARA var du & Tuva, BARA ni två.. Det måste varit fantastiskt trevligt utan era två icke nämnda familjemedlemmar..
    Men nog pratat om eran mysiga dag, Tuvas nya byxor var grymt snygga!:)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar :-)
Blir alltid lika glad